Op woensdag 17 juni om 18:00 uur komen Dappere Managers samen. Om met elkaar te groeien, als manager, als mens.
DAPPERE MANAGERS
VERBINDING MET JE MEDEWERKERS
DE MANAGER ALS MENS:
DAT KAN EENZAAM ZIJN, MAAR JE BENT NIET ALLEEN
Als manager loop je tegen zaken aan die je als mens raken, en waarin je als mens zoekt wat de juiste keuze is. Dit kan soms zelfs voelen als een worsteling. Je kunt je dan eenzaam voelen. Hoe fijn is het om dan te kunnen sparren met andere managers, te voelen dat je daarin niet alleen staat. Omdat zij ook allerlei zaken hebben waar zij tegenaan lopen en iedereen zijn of haar eigen pad zo goed mogelijk wil bewandelen.
In de praktijk blijken veel van deze zaken voor iedereen vergelijkbaar en kunnen we van elkaar leren hoe we dit hebben aangepakt en hoe we hiermee zijn omgegaan.
En daarvoor komen we bij elkaar. Om ervaringen uit te wisselen, hoe heftig of hoe klein het ook is, alles is welkom om gedeeld te worden. Om zo van elkaar te leren en te ervaren dat we niet alleen zijn in onze zoektocht.
In de praktijk blijken veel van deze zaken voor iedereen vergelijkbaar en kunnen we van elkaar leren hoe we dit hebben aangepakt en hoe we hiermee zijn omgegaan.
En daarvoor komen we bij elkaar. Om ervaringen uit te wisselen, hoe heftig of hoe klein het ook is, alles is welkom om gedeeld te worden. Om zo van elkaar te leren en te ervaren dat we niet alleen zijn in onze zoektocht.
Je bent van harte welkom om aan te sluiten. We beginnen met een gezonde maaltijd waarna we samen om het kampvuur gaan zitten om ervaringen uit te wisselen.
Kosten voor deze bijeenkomst zijn € 100,- pp excl. BTW. OVER DAPPERE MANAGERS
Met elkaar in gesprek vanuit JE kwetsbaarheid
In een bijeenkomst van Dappere Managers komen managers bij elkaar om samen te delen hoe we allemaal onszelf als mens meenemen in onze functie als manager. Over de valkuilen, problemen, successen, worstelingen en persoonlijke verhoudingen met je medewerkers en de directie, maar ook met thuis. We zullen elkaar horen, en er zal veel herkenning zijn: je bent niet alleen in je eigen proces. En we zullen onze ervaring inbrengen, waardoor we van elkaar kunnen leren en zo elkaar steunen.

Locatie
We organiseren 4 bijeenkomsten per jaar. Elke keer op een prachtige locatie in Sint-Michielsgestel (in de buurt van Den Bosch) met veel natuur en mooie plekken om als groep bij elkaar te komen.
Tijd
Je bent op 17 juni welkom vanaf 18:00 uur. Er staat dan voor alle deelnemers een lekkere en gezonde maaltijd klaar, zodat iedereen de tijd en gelegenheid heeft om tijdens het eten te landen.
Om 19:00 uur starten we met de cirkel rondom het kampvuur.
Rond 21:00 - 21:30 sluiten we de cirkel en kan iedereen zijn eigen weg gaan. Als je nog wilt napraten, kan dat.
We organiseren 4 bijeenkomsten per jaar. Elke keer op een prachtige locatie in Sint-Michielsgestel (in de buurt van Den Bosch) met veel natuur en mooie plekken om als groep bij elkaar te komen.
Tijd
Je bent op 17 juni welkom vanaf 18:00 uur. Er staat dan voor alle deelnemers een lekkere en gezonde maaltijd klaar, zodat iedereen de tijd en gelegenheid heeft om tijdens het eten te landen.
Om 19:00 uur starten we met de cirkel rondom het kampvuur.
Rond 21:00 - 21:30 sluiten we de cirkel en kan iedereen zijn eigen weg gaan. Als je nog wilt napraten, kan dat.
OVER DAPPERE MANAGERS
Deze bijeenkomsten wordt begeleid door Marty van de Ven.
Marty van de Ven doet dit zowel vanuit Dappere Mannen, waar hij mensen begeleidt om afgestemd te zijn op wat voor henzelf belangrijk is (ipv af te stemmen op de buitenwereld, waaronder social media), als vanuit The House of Technology, waar managers van verschillende bedrijven met vergelijkbare functie-verantwoordelijkheid in clubs bij elkaar komen om ervaringen uit te wisselen. Bij Dappere Managers komen beide werk-werelden bij elkaar.
En voor de duidelijkheid:
- Managers vanuit alle sectoren (niet alleen techniek) zijn welkom.
- En vrouwen zijn zeker ook van harte welkom!
Marty van de Ven doet dit zowel vanuit Dappere Mannen, waar hij mensen begeleidt om afgestemd te zijn op wat voor henzelf belangrijk is (ipv af te stemmen op de buitenwereld, waaronder social media), als vanuit The House of Technology, waar managers van verschillende bedrijven met vergelijkbare functie-verantwoordelijkheid in clubs bij elkaar komen om ervaringen uit te wisselen. Bij Dappere Managers komen beide werk-werelden bij elkaar.
En voor de duidelijkheid:
- Managers vanuit alle sectoren (niet alleen techniek) zijn welkom.
- En vrouwen zijn zeker ook van harte welkom!

MELD JE DIRECT AAN
Laat hieronder je gegevens achter om je plek te reserveren.
We kijken ernaar uit je te ontmoeten!
We kijken ernaar uit je te ontmoeten!